Kérjen ajánlatot!
Hívjon minket!
Használt autó
Készlet ajánlatok

Hihetetlen lendületben a Toyota és a Lexus Magyarországon

2016. november 7.

Elképesztő, a 22,9%-os piaci bővülés ütemét kimagaslóan meghaladó mértékben, 37,7%-al nőttek a világ legnagyobb autógyártója, a környezetbarát hybrid modelljeiről ismert Toyota magyarországi értékesítései hazánkban az év első 10 hónapjában, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus még ennél is drasztikusabb, 56,1%-os növekedést könyvelhetett el.

A idei évben valóságos modellinvázióval támadó, 8 vadonatúj vagy frissített modellt (6 Toyota és 2 Lexus modell) és a jövőbemutató aktív biztonsági rendszerek és vezetéstámogató technológiák, valamint forradalmi meghajtási láncok egész sorát bemutató autógyártó piaci részesedését számottevően javítva rendkívül látványos növekedést ért el a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. A Toyota márka hazai rendelésállománya egyébiránt még a forgalomba helyezések 37,7%-os növekedését is meghaladó mértékben, közel 50%-al nőtt a tavalyi év azonos időszakához képest.
A rendkívül látványos növekedés több okra vezethető vissza. Kiemelkedő szerepe volt a folyamatosan érkező új modellek sikerének, így az év elején bemutatkozó új Toyota Prius és RAV4, valamint az új Lexus RX hihetetlenül kedvező fogadtatásának épp úgy, mint a vadonatúj Hilux és Proace révén nyáron teljesen megújuló Toyota haszongépjármű portfolió népszerűségének, vagy a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla ősz elején bemutatott legújabb generációjának. A lendület ráadásul tovább tart, hisz november második felében érkezik meg a hazai márkakereskedésekbe az ügyfelek által talán leginkább várt újdonság, a vadonatúj, kategóriateremtő Toyota C-HR, emellett még az év vége előtt bemutatkozik a népszerű Lexus IS legújabb generációja is.
Legalább ilyen fontos szerepe volt ugyanakkor a látványos növekedésben annak is, hogy a magánvásárlók körében hagyományosan kiemelkedően erős Toyota és Lexus márkák a flottaértékesítés területén is sikerrel javították eredményeiket: az év első tíz hónapjában Magyarországon gazdára talált Toyoták immáron 47,8%-át vásárolták jogi személyek, míg a Lexus esetén ez az arány elérte a 69,2%-ot.  Ennek érdekében az autógyártó útjára indította a Toyota Növekedési Programot, amelynek célja, hogy minél több vállalkozás számára tegye elérhetővé a Toyota márka kiemelt flotta támogatásait: az akár egyetlen cégautóhoz is elérhető kedvezmények mellett az autógyártó vonzó finanszírozási megoldásokat is kínál, a Toyota kishaszongépjárműveknél az NHP keretében, Toyota személyautók esetében pedig a Toyota Lízing formájában, akár 2,5%-os kamattal.

Érdeklődés

A csillaggal jelölt mezőket kérjük, feltétlen töltse ki!






Hozzájárulok, hogy a Toyota Sakura Kft. és a Toyota Central Europe Sp z.o.o. számomra a Toyota termékekről és szolgáltatásokról tájékoztatókat és ajánlatokat küldjön.