SUV-örökség és a legmodernebb hibrid technológia
Az új RAV4 Plug-in Hybridben a Toyota több mint 20 évnyi tapasztalata egyesül, amit a márka a hibrid hajtás fejlesztése során szerzett. A kategória minden más autójánál erősebb, ugyanakkor tisztább és takarékosabb modell Európa egyik legnépszerűbb SUV-családja, az ötödik generációs RAV4-sorozat zászlóshajója.
Hatékony hibrid teljesítmény
A Toyota GA-K platformjára épített, és a márka AWD-i intelligens elektromos összkerékhajtási rendszerével felszerelt RAV4 Plug-in Hybrid modellben tökéletes összhangban működik a Toyota hibrid technológiája és a rendkívül takarékos 2.5 Dynamic Force benzinmotor. A 306 DIN LE/225 kW* teljesítményű hajtáslánc mindössze 6,2 másodperc* alatt gyorsítja az autót álló helyzetből 100 km/órás sebességre.
A nagy kapacitású lítium-ion akkumulátornak és a fejlett hibrid rendszer továbbfejlesztett teljesítményvezérlő egységének köszönhetően a RAV4 Plug-in Hybrid e figyelemre méltó erő ellenére is lenyűgözően tisztán működik, hiszen CO2-kibocsátása csupán 29 g/km*.
*A WLTP szabványok alapján mért előzetes adatok, a végső homologizáció előtt
Igazi EV
A vezető akadálytalanul kapcsolgathat négy üzemmód között, a hibridtől a tisztán elektromos hajtásig, amelyben a RAV4 Plug-in Hybrid több mint 65 kilométert* képes megtenni – ez pedig bőven elég az európai felhasználók átlagosan 50 kilométeres napi ingázási távolságához is. Tisztán elektromos hajtással az autó végsebessége 135 km/óra, és a belsőégésű motor ilyenkor még padlógázas gyorsítás mellett sem indul be.
* az akkumulátor töltöttségi szintjétől és a menetkörülményektől függően
Kifinomult formavilág
A RAV4 Plug-in Hybrid különlegességét már első pillantásra jelzi, hogy a hűtőmaszk egyedi rácsozata és kerete, valamint a fényszórónyúlványok sötét alapot kaptak; mindez a lökhárító alsó részének új, metálfényű kidolgozásával együtt hatásosan hangsúlyozza az autó széles, erőteljes kiállását. A hátsó szélvédő alatti dekorelem fémhatású, a hátsó aláfutásgátló pedig fekete. A nyugodt erőt sugalló összhatást új rajzolatú 18 és 19 colos, csillogó szürke vagy fekete fényezésű, csiszolt felületű keréktárcsák teszik teljessé.
Komfort és stílus – kompromisszumok nélkül
Az utastérben azonnal feltűnnek az új rajzolatú üléskárpitok, melyeknek bordázott mintázata és kontrasztos, piros betétei határozottan sportos hatást keltenek. A szellőztethető ülésekhez opcióként látványos piros csíkkal díszített, fényűző steppelt fekete bőr üléskárpit is rendelhető.
A 9 colos multimédiás érintőképernyőn keresztül – aminél nagyobbat még soha nem szereltünk RAV4-esbe – könnyen és egyszerűen kezelhetők a fedélzeti szórakoztató, tájékoztató és csatlakozási funkciók.
Kompakt méreteinek köszönhetően a lítium-ion akkumulátor teljes egészében elfér a padlólemez alatt. A csomagtartóból minimális helyet foglal el, így a poggyásztér kapacitása bőséges, 520 liter. Mivel az akkumulátort mélyen építettük be, ez segít alacsonyan tartani a RAV4 Plug-in Hybrid tömegközéppontját, javítva az autó menetstabilitását és rugózási komfortját.
Kapcsolatban a világgal, kapcsolatban Önnel
A RAV4 Plug-in Hybridet arra terveztük, hogy megkönnyítse tulajdonosa életét. A külvilággal való kapcsolatot a legújabb Toyota multimédia-csomag biztosítja, amelyben az Apple CarPlay vagy az Android Auto révén integrált okostelefonok mellett egy sor Toyota-alkalmazás várja, hogy segítségükkel Ön leellenőrizze az akkumulátor töltöttségét, beprogramozza autójának feltöltését, vagy távolról vezérelje a légkondicionálást.
Az utazás kényelmét olyan megoldások* szolgálják, mint fűtött-hűtött első ülések, a fűthető hátsó üléssor és a kabint természetes fénnyel megtöltő panorámatető, a fűthető kormánykerék, a lábmozdulattal nyitható motoros csomagtérajtó, a 230 voltos csatlakozó a csomagtérben vagy a színes head-up kijelző, amelyről egyetlen pillantással leolvashatók a legfontosabb információk.
*A felszereltség az egyes modellváltozatoktól és a rendelkezésre álló opcióktól függ
Ismerje meg közelebbről
Fedezze fel azokat a stílusos részleteket, melyek igazán lenyűgözővé teszik a RAV4 Plug-in Hybrid modellt